Jag är ful och fet men jag är inte svensk :3




Blabllablaaa.


Fan va deprimerande att inse att man är fetare äm man trott. Ja, mamma köpte en våg igår.
Passande alltså, och så ser man en massa siffror som får en att må skit. Men man ska ju inte tänka så,
säger ju massor människor. Men dom människorna är smalla själva. Så det är ju lätt för dom att säga.
Och feta personer säger att det inte är utsidan som räknas, utan insidan. Men hallå!? Nämn en människa som inte
bryr sig om hur folk ser ut. Alla har tycker ju att nått är fint eller ful. Och alla männsikor försöker väll hitta nått fint hos nän annan som dom kan tycka om. Fast blinda människor kanske det inte utseendet gör nått, eller iaf om dom varit blinda alltid. Eller jag vet inte, jag ska inte prata om blinda nr jag inte vet hur de har det.

Men ändå. Jävlig deprimerande är det.

Så på jul lovet, när alla andra äter mycket och massa goda saker, ska inte jag göra det.
Men det blir inte så svårt eftersom det ändå inte finns så mycket julmat som jag tycker om. Och mamma lär
ju inte laga en massa vegetarisk mat iaf. Så jag får ju göra det själv. Och då blir det lätt att fixa.

Och så ska jag passa på att åka till gymmet när alla andra sitter hemma och har det trevligt hos sina familjer.
Eller alltså när gym lokalen är tom :3 Hehee.. För det är inte kul att bara cykla på cykeln i källaren.
Så nu ska jag ta och spring på rullband och grejer istället.

Inte för att det kommer att göra nån skillnad. Men jag kan ju iaf känna att jag gjort nått..








Jag är skelögd eller vinnögd, eller vad det nu heter...?

Och jag kan bevisa det. Men man ser det mest när jag tittar på saker på nära håll.







Oh, Senja kan va en "sweger".. Hihii,  va smart jag är. Som kommer på
sånna passande ord hela tiden. Men jag är inte rasistisk om ni täker säga nått om det..
Men det är en bra förklaring på allmänt jätte bruna människor som inte är utländska :P



Jag är trött. Hej då!

Kommentarer
Postat av: jennie

OMG HAHAHAHAHAHHA

ROBERT KALLAR MIG SWIGGER

2009-12-20 @ 22:57:57
Postat av: TheArrival

inte någon av 95% av alla som bor i det här landet har skapat sverige så vi kan kalla oss vad vi vill ;D

kungar och vissa andra personer har skapat det som folk tror är svenskt osv. man kan också säga att alla som betalar skatt blir en del av ett varumärke som kallas sverige = svenskar = alla som bor i landet oavsett vilka hudfärger osv. personligen bryr jag mig inte äns om ryssland tar över det är tråkiga landet... ha det bra med bloggandet och fortsätt tänk... yay :D

2010-12-01 @ 13:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0