..

Och troligen kommer jag att få en sån här säng snart.

 

Men jag tycket inte att den är så snygg.
Och det känns som en bur eller nått. Men den kommer ju att va så
mycket bättre att sova i än bäddsoffan jag har just nu.



Jag skulle vilja ha nån sån här istället.
En gammal säng.

Just nu känner jag mig som en bortskämd unge som får en massa saker
av sina föräldrar hela tiden. Men det är ju bara ren tillfällighet att allt händer nu.

Och dessutom skulle jag ju fått en ny säng i födelsedags present förra året.
Men jag får det nu istället. Och mobilen va födelsedags present för i år.
Och kläderna betalar jag själv med mina egna pengar.
Så det är nog inte riktigt så som det verkar vara.

Ajaaa  Hejs....

Kommentarer
Postat av: cissi

du kan ju måla sängen blå eller grön hur du nu vill ha den^^

2009-02-28 @ 22:22:16
URL: http://xstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0