Igår och idag.



Igär var det den 10/02 och det var två år sen jag och Jennie träffades :D
Och det är coolt. för det känns som om jag känt henne hela mitt liv.
Och va kul jag hade som snodde en blid från Jennie.

Men jag är så trött så jag skriver bara lite idag.
Och idag så skulle det vart fotbolls träning. Springa från tennis hallen till centrum, upp till nyhem
och ner för vattentorns backen. Och sen tillbaka.
Men så bra kondis har jag inte än. så jag skippa det idag.
Men jag tränade lite hemma. Gjorde sånna saker som vi gjorde i lördags.
Eller det jag kom ihåg iaf. Och sen så gick jag ut och sprang ett tag med Dixie.

Hejs..

Kommentarer
Postat av: Jennie

varför den bilden :(

radera den från min dator idag o allt.

2009-02-11 @ 19:45:15
URL: http://atentontruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0