Tråkigt.



Idag Har jag tänkt på en massa saker. Men dom är för komplicerade att skriva om.
Och idag fick jag åka bil till skolan med mamma. Och det va ju bra. För jag vet inte om jag hade klarat av att
cykla på morgonen med tanke på hur ont jag hade i benen då.  Men det har släpt lite under dagen faktiskt.
Och jag fick gå hem och jobba hemma med engelskan idag men jag gick till Jennie och satt i hennes
rum. Och vi typ pratade och såg på The Goonies. Och det va ett tag sen jag såg den.
Och  jag vill få reda på vad dom är som är jätte bruna i ansiktet och har vit smink på läpparna
och runt ögonen heter. Så jag ringde Cicci men hon viste inte. Jag tänkte ringa nobu men jag gjorde inte det.
Sen gick jag hem och läste lite på engelskan och så kom jag på att jag ska ha matte prov imorn.
Men det kan jag nog. Det ska va på statestik och diagram tror jag.
Och sen hjälpte jag Senja med att plugga till hennes fysikprov. och jag har glömta bort allt om det käns det som.
Men det gick väll bra iaf. Och jag måste gå på toa nu tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0