...... Sug.

Ehm. Det har inte hänt så mycket specielt sen sist jag skrev. Förutom tältningen hos Matilda, det var trevligt spela galen panna och så. Men det hade varit trevligt med lite hjälp när jag packade ner tältet i spöregn... Och så när jag var med Hanna och Jossan så klart :D Gunga land småbarn och se fullon... Trevligt.
Och pizzakväll hos Antti och Jonna. Vi såg på en norsk splatter film. Död snö hete den. Den handlade om ett gäng ungdommar som åkte till fjällen och sen så blir dom dödade av tyska nazist zomies som kravlar sig upp ur snödrivor. Se värt var det :D Den rekomenderar jag. 
     Och en av dom i filmen dog på ett sätt som påminnde mig om vad Matilda sa på tältningen. Det som skulle va hennes skämt, ajaa men att dom först stack honom men kviv i axlarna och där benen sitter fast med kroppen, (kommer inte på vad det heter just nu) Men först förstog man inte vad dom gjorde, men sen så fattade man att dom skar av senorna så att dom skulle kunna slita loss han armar och en. Precis som Matilda berättade att dom hade gjort i nått historiskt sammanhang.
     Jajaa men n så har jag spenderat tiden med sims, musik och ljuböcker på engelska. Det är väldigt underhållande när en person försöker göra olika röster till olika karaktärer. Specielt när det var en man som läste och han skulle prata som en 2 årig flicka :D  Det var kul.
     Men jag har ägnat min tid åt att lyssna på The black ghosts i en tid nu.

        


Och Anttis och Jonnas katt har fått ungar igen och de kommer att vilja bli av med dom så fort de är tillräkligt stora för att flytta till ett nytt hem så om nån vill ha en så kan ni säga till mig. Och Och om Senja och jag har förstått rätt så är alla ungarna killar. En kanske var tjej, vi vet inte än det är lite svårt att säga när dom är så små.

Hejs

..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0