Fint väder, glass och bada.. (^-^)



Nu har jag badat för första gången i år!!
Det va inte så kallt som jag trodde. Och Senja Och Sophia var tråkiga och ville inte
simma ut nått med mig, för dom tyckte att det var kallt. Tråkungar...

Och jag ska ha utvecklings samtal imorn. Fick reda på det idag, som vanligt dagen innan..
Men det blir säkert bra, antar jag.

Och jag är klar med glasen till ulla. Så nu kommer jag snart att få pengar för dom.
Så trevligt. Och så måste jas vara med Hanna, Jossan och Fredrik nån dag så vi kan prata om Cicci :D
Eller ja, nått åt det hållet. För vi måste beställa biljetter snart. Och senast jag kollade så kostade
fram och tillbaka 110 kr. Men vi måste ju birda med pengar till mat och så. Så jaa det blir lite mer...
Och pengar till sig själv också. För jag vill iaf leta etfer tavlor.

 Och idag har jag suttit och lyssnat på Gorillaz och Anna Ternheim. Sicken blandning...

Bilden är en lite hyllning till Senja och hennes kära apor... ;P
Det förtjärar hon idag, fast hon inte simmade långt.

Hejs med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0