MUSE KOMMER TILL SVERIGE I OKTOBER!!! FÖLJ MED MIG, NÅGON?!



Jag har fått en riktig madrass nu!
Jag har en proper säng nu!


Och Senja har dansat med Matilda fick jag reda på idag.
Och dom har bjudit Senja till imorn.... :S
Jag slår  vad om att dom har nån slags bak-tankar med det här..

Men skit samma. Jag orkar inte bry mig.

FÖR MUSE KOMMER TILL STOCKHOLM, HOVET DEN 24 OKTOBER OCH JAG BARA DÖR FÖR
JAG VILL SE DOM SÅ GÄRNA!! OCH BILJETTERNA SLÄPPS UT IMORGON KL 09.00!!!!!

Jaa... Jag kan inte behärska mig riktigt. Jag vill dit.

HEJS MED ER SNOR-UNGAR...

Kommentarer
Postat av: Hanna

De e bra! :D

2009-06-04 @ 20:14:40
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Jennie

kan intee :((

2009-06-04 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0