SImon says, too much to do.. Simon says, Keep up? Don't ever bother.....



Min fredag - blev det trängbanan i spö regn med Greyson. Inge lek och hela-havet-stormar inte..Vi hoppa första hindret, upphoppet, trappan (första gången för mig med Greyson) och ett till litet hinder. Och det var tävlingar den dagen och privat hästar skulle stå i stallets boxar så ner med hästarna till hagen. Halka nästan i leran på väg till hagarna. Fick en flera hundra kilos häst på foten. Så nu har den en hin blå nyans. Och det gör ont. Tvätta golv kl 21.00 och sen sova.

Lördagen - avslutning, Jaakkos student fest. Steka 4kg köttfärs till tacos, skära ca 16 tomater, 7 paprikor, 2 och en halv gurka , 6 lökar och massor sallad. Laleh medans jag fixade maten. Träffade Gabbe och hans söta son Isak. Jonna, Ek, Toni, Adam och en massa Jaakkos vänner var här. Och han fick en t-shirt med dalahästar och så stog det JAG ÄLSKAR SVERIGE på den. Ochså fick han en Borat mankini. Och efter "festen" diskade jag, städade undan massor osv.. Somnade kl 20.30 för att jag var så trött.

Söndag - Idag alltså. Sov till 10. Vakna gick på toa, läste lite. Taco chips till frukost. Ut med Dixie och Senja. Läsa mer. Tv.
Laleh hela dagen. Inget speciellt alltså. Förutom att jag typ skar upp tummen på vår torktumlare :S Ajaa.. Men nu ska jag väll gå iväg och rita en bild på Coral till Matilda.

Hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0