Utkast: Nu så ...



Nu så har jag ju gjort en hel del grejer idag då.
 Bland annat ett rådjurs-halsband till Matilda i födelsedags present.
Och ett ap-huvud till Senja, en jordgubbe, några fler rådjur fast lite annorlunda.
Halsband alltihop då men ja.. Och så har jag gjort lite tråkigare saker också.
Typ suttit och klistrat fast vin dekaler på karaffer...
 Och så fick dagens bild bli en häst... Igen, va tråkig jag är....

Och så pratade jag med Senja om att hon vill ha med sig en kompis till Matilda.
Och tydligen så blir det Dona som följer med.
Men jag kommer att ha lite problem med att komma dit med tanke på att jag måste rida idag.
Och att dom skulle börja köra upp folk vid 17 eller så.
Men jag kommer ju inte komma hem förän runt 19...
Jag får väll fråga mamma om hon kör upp mig.

Och jag har fortfarande svårt att sluta tänka. Men gör man nått så slipper man det ett tag.




Och vem är bra??


Hejs med er....

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄR BRA! DU ÄR BRA!

OODIE ÄR HEMMA!

2009-06-07 @ 21:32:07
Postat av: Linda

Shit vad fin häst : O!! du är otroligt duktig!!

2009-08-04 @ 18:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0