-...-

Jahaa. . Nu har jag inte skrivit nått på ett tag så jag får väll skriva lite almänt om allt som hänt.

Ja ehm.. Jaakko fyller år på tisdag, men då ska han till Sälen så vi fira homon på fredagen.
Och så sov han hos oss tills lördagen. Och medans han var hos oss så passade han på att fixa
ett program till datorn så vi äntlligen kan se på film med den igen. Så i lördags satt jag och tittade på
Twilight, en av Futurama filmerna och Låt den rätte komma in (och den tyckte jag jätte mycket om, Lite konstigt små sött var det). Fast alla filmerna var ju bra. Men jag tror att jag missa en del av Twilight eftersom Senja skulle se på
den med mig och så satt hon och pratade så jag inte hörde va dom prata om.
Så den måste jag se på igen nån dag.

Och jag tror det va i fredags som jag skulle få åka ham med mamma från centrum, och så var det ett tag kvar
tills hon sluta så jag gick runt i centrum och titta på saker.
Sen så gick jag till arken och tittade på slöjstjärtarna eller va dom nu heter. För jag skulle vilja ha en sån, me alla dom
såg ut att ha nån problem. Dom kunde ju inte ens simma ordentligt. Deras kroppar va så stora och farm fenorna
såg ut att vara för små och nästan orörliga. Jag tyckte lite synd om dom faktiskt. Fast det fanns ju några som inte var så.
Fyra stycken kanske. Men iaf sen så bestämde jag mig för att gå till b-hallen och köpa nått att dricka med tanke på att jag bara druckit ett glas mölk typ kl. 4 på morgonen.
Och jag hade typ kommit ut ur arken och gått några meter så såg jag nån som var otroligt lik anna med brunt hår.
Fast jag tror att det va hon eftersom hon titta på mig och sen få fortsatte vi båda gå åt varsit håll oc sen så titta vi båda
bakåt samtidigt. Ungefär om att se om det verkligen var den vi trodde det var.
Jag tyckte att det var lite små kul faktiskt.

Jajaa.. skit samma nu ska jag ner och se på Desperate housewives :D

Och sen så ska jag titta på snygga kläder från topshop. . .



Hejs.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Åååh jag vill också se Twilight ^^

2009-03-15 @ 15:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0