Hiii :D

Jag är glad just nu  :D
Ehm.. Jag det är svårt att förklara varför när man skriver. Fast det kanske är bara för att jag är så
glad att jag inte kan beskriva det utan att göra en massa konstiga ljud som tp bara cicci och jossan förstår.
Så jag måste prata med nån av dom innan jag typ spricker eller nått :D
För om jag skulle prata med nån annan så skulle dom bara tita på mig konstigt och tycka att jag är trög eller nått.
Fast emelie förstår också. Hon och jag är så pass lika varan på ättet vi tänker.

Jag skulle väll kunna prata med jennie men det vet jag inte..
Det skulle va konstigt. Fastkanske inte, Jag vet inte..
Fast det är bara för att jag inte vet hur hon skulle reagera.


Och by the way så ska jag sluta med fotboll. Det är inte jag, vem försöker jag lura?
Jag kommer aldrig att bli bra på det äns...

Så jag ska börja rida igen. Men jag ska betala för det själv.
Då blir det ingen tjafs om saken. 2 studiebidrag per termin. De klarar jag.

Aajaa, och så lite bilder på kläder jag vill ha från topshop :D



Jag är typ kär i jackan. <3<3 den är så fin.

  

  

Och den här fina t-shirten.
 
 
Och den va kul tyckte jag :D
" Cheesus loves us"
 

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0