Hiii

Heee..  Jag pratade med min kusin på msntyp nyss.
Oh va trevlig det va .. Men typ mystiskt också, för jag skrev på engelska XD
Och de lät ju skit bra säker. Men huvud saken va att jag snacka med henne iaf.
Och vi hade kul eller iaf jag.. Hahahah vi sa att vi skulle åka till finland utan att min pappa
fick reda på det.. Men det så går det ju inte att göra.
Men ändå det hade varit skit kul om man kunde gjort så.. Jag önskar jag kunde få träffa dom i sommar :v)

Men nu så har jag ju ingen bilder på dom..
Så ni kommer inte att få veta hur dom ser ut men ajaa..
Men en av dom ha bilddagboken... Så om ni vill veta hur hon ser ut så kan ni glo lite där istället..
Hon heter ------> SkitsMaisa   så glo på nu bara :D

Och imorn så blir det stallet.. och jag tror att vi ska hoppa trängbanan eftersom
vi har pratat om det en massa..

Oc nu har jag och Emelie bestämt att när How to be kommer på bio i Sverige så ska vi se den!

SÅ HEJS MED ER! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0