Varmt som fan! -.-'



Jahaa.. Idag så har det varit helt outhärdigt varmt hos oss iaf. Och alla fluggor börjar ta sig in i vårt hus igen. Det är inte så mysigt. Men så blir det ute i bonde samhället Falla. Så hemskt trevligt. Så jag har inte kunnat sova ordentligt inatt, för att jag svettats som en gris. Bara för att jag inte flyttade ner till källaren. Va smart jag är... Men ajaa, Jag har suttit ute idag och borstat och klippt Dixie så att hon ser lite normal ut iaf. Innan såg hon ut som ett halv dött skit raggit får eller nått åt de hållet. Och jag har tvättat golv i halva huset.. Eller på nedervåningen iaf. Senja tvättade trappan och mammas sovrum. Bra gjort! Och mycket ovanligt.
      
Och sen så har Jaakko varit här ett tag. Och jag har bakat kakor till hans student fest. Och mamma och jag pratade lite om hur många det blir som kommer hit då, och det verkar som om det blir en massa människor.. Så trevligt det också blir..
     
 Men imogon så vill ja åka och bad! Direkt efter skolan. Jag skulle vilja att Jossan följde med, för hon är alltid kul att bada med. Och sen så får ju alla som vill och kan hänga på göra det :D Fast jag vill simma skit långt och kanske sola lite. Jag kan ju försöka iaf  :) Smart..  Fast ingen kanske läser det här så jag får nog ringa och prata med folk.
Och jag kanske ar tagit sönder mitt busskort. För jag råkade ha mobilen och den i samma ficka på marknaden. Och föresten så köpte jagg bara chilinötter och en godispåse på marknaden. Det fanns ju inget att köpa.

Och nu så ska jag börja lyssna på somrig musik. Vet inte riktigt vad, men somrigt ska det va..

Ajaa hejs med er..

Kommentarer
Postat av: cissi

hehe de verkade inte som att jag missade så mktnär jag inte va på marknaden:P

2009-05-31 @ 20:50:27
URL: http://xstar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag vill bada (A) :D

2009-06-01 @ 11:12:30
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0