fwergyrwegerthetheeehgteeaeartwe

Nu ska jag ha lunch. sen ska jag på toa. och efter det ska jag måla på glass.. och idag ska jag direkt till stallet efter att dagen är slut. för jag vill inte cykla hur många gånger som helst i det här tråk vädret. så kan jag ju passa på att borsta den utmobbade hästen Arne.. Fint. Och så ska jag till norrköping imorn :P Med Jossan, eller??  Eller hur blir det?  Ajaa, men jag hade tänkt att jag ska köpa ett par skor och en jacka kanske.. Och en skjorta :D Fint. Och en randig tröja från Gina. Det har jag redan bestämt! Och på kvällen idag ska jag cykla, inom hus, med konditions cykel.  

Men nu så ska jag äta och på toa som jag sa.. 


Hejs

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag kan inte >_< Mamma o pappa jobbar hela dan..x( Ville ju deet!.. men vi får betämma nån annan dag. :P

2009-11-06 @ 17:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0