Kanske inte så oväntat...



Ja, det räcker med att få ett nervöst sammanbrott, lite målar färg, nått att måla på och Ville Valos underbara röst.
Så har man flera timmars tidsfördirft och till slut en tavla man är nästan nöjd med. Övonen är typ för långa. Men det ska jag fixa, det är ju skit lätt :P






Och jag är fan trött på att jag inte kan kontrollera mina känslor. Fan jag kunde inte äns vara arg och prata med mamma utan att jag typ började gråta. Jag stammade till och med. Läjligt kan man tycka, men jag kunde inte rå för det. Men jag har i alla fall tur som kan kanalisera mina känslor till in i något typ bra. Måla och cykla, det är bra saker det. Undrar vad jag skulle göra om jag inte kunde måla eller cykla...

Hejs med er..

Kommentarer
Postat av: jennie

jag onskar jag var dar och vi kunde gora nat

typ dricka upp all mjolk..

vill inte att du ska ma daligt och skit

2009-11-01 @ 17:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0