Om träd kunde tala...



Jag vet inte vad det är för fel på mig idag. Jag berättade för en person att jag tyckte att han var patetisk idag. Och det borde jag gjort tidigare faktiskt. Och nU har jag hjärtklappning och det känns som om någonting försöker ta sig ut ur min mage. Inte en spy känlsa, utan mer en grävande, jobbig känsla. Jag vet inte hur jag ska förklarade så att man förstår vad det är jag pratar om. Men egentligen är det inte vid magen äns. Magen är för höt upp. Det är lite under magen, typ vid min navel.. Jag borde nog ta och cykla lite. Men jag vet inte, jag måste gå med Dixie först. Men man kan ju cykla med henne också... Men då finns det risk för att ramla med cykeln. Och det vill jag inte idag. 
     Men vi får se hur det blir. Jag kanske skriver mer senare, just nu hittar jag inte de ord jag vill använda.

Hejs..

Kommentarer
Postat av: cissi

aliens kommer ut från magen! splatt men jag tror inte att du har en alien i magen

2009-11-01 @ 13:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0