:D

igen! NU TOG SAKERNA ATT GÖRA SLUT...
Och jag har iongen fantasi kvar så jag vet inte vad jag ska gravera på en massa dumma karaffer..
Jag har gjort ett ormbunks blad på nogra.. men det var inte direkt givande på nått sätt så jag tycket det räckte med det..

ehm.... jag tror nån kommer snart och tittar på mig sådär konstigt och tänker varför jag bara sitter vid datorn.. Men ajaa, får dom göra. Hitta på nått kul att göra åt  mig så blir jag glad liksom. Jag vill inte tejpa en massa kartonger igen... >___<

och förut så fick jag spränga glas´med en "gasol-eldnings-grej-som-snurrar" och glasen va typ skit låga. Och så är man tvungen att ha hanska på sig så man inte skär sig på fingrarna.. Och när jag blivit visad hur jag skulle göra så säger min handledare: Akta så hanskarna bara inte börjar brinna! 
Och jag fick panik då... Hur skulle jag undvika det när det bara fins drygt 3 cm varmt glas att hålla i. Och lågan är precis över mina kära fingrar..

Och så när man spränger glas så gör man en liten "spricka" I GLASET FÖRST MED EN DIAMANT SPETS. Oj.. Och sen så ställer man glaset vid den snurrande lågan. Och så srängs glaset och en "kupa" typ lossnar. Och den ska man slänga iväg. Och när man gör det så flygger det en massa glas bitar n överallt. Och min handledare typ: Det är bra om du blundar när du slänger glaset... Och då tänkte jag att det är ju livs farligt allt som jag får göra idag. Och varför kan jag bara inte få ha skydds glasögon på mig?? Men ajaa..

Jag är kissnödig.. Men toan är upptagen

hejs

Kommentarer
Postat av: Jennie

Giraffer :D

2009-09-18 @ 13:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0