:D

Jag har haft bajs tråkigt idag. Men annars så har det varit en bra dag :D Jag sitter och väntar på  något trevligt :DDD
Det är trevligt... Fast jag misstänker lite gran nångonstans i mitt bakhuvud att jag inte är så omtyckte på de ställen jag ofta är på. Nee, den känslan har jag fått några gånger nu.
Typ den gången jag cyklade hem förbi skolan, efter att jag varit i Rejmyre alltså, och en av mina lärare såg mig. Så stoppar han mig och frågar om jag alltid slutar så tidigt. Och jag svarar att jag gör det eftersom jag pratat med både min handledare och en annan lärare, och bestämt att jag får sluta vid den tiden. Men han bara ser på mig som om jag vore dum i huvet och säger: -Säckert?? Och jag sa bara: -Jaa igen och åkte därifrån. Och sen när jag kommit hem så ville mamma prata med mig. Och hon sa nånting i stil med: -Varför är du hemma så tidigt? Så fick jag berätta igen att jag alltid gör det, eftersom vi har en överenskommelse. Och så säger hon: -Jahaa, jag bara tänkte för din lärare sa att han hade pratat med dig idag. Och frågat om du alltid slutar så tidigt.. Och så la hon till:    -Och han undrade om du kanske blev förolämpad när han frågade det. (!!!!!) Klart som fan blev jag förolämpad!!!! Va fan tror dom. Att jag inte blir det nr man påstår att jag skolkar jämnt!! Vad i helvete liksom? Är ni helt dumma i huvet!? Det vissar ju precis vad dom tror om mig. Och precis hur mycket dom litar på mig! Och få reda på att nån tror att man ljugit för dom, DET, det är ju helt fantastiskt!!!ÅT HELVETE MED DIG GUBBJÄVEL!!! Så kände jag att jag ville säga, men allt jag sa till mamma var: -Ne, så klart jag inte blev. För vem säger sanningen vid sånna tillfällen igentligen?? Ne, inte jag iaf.
Precis så var det idag med. Jag hade sätt att rullen med blästermasks plast var nästan slut. Och så kommer en person in till mig och säger: -Du, använd inte nått av plastet. Vi kanske behöver det om det kommer nån bestälning i helg. Och sen så fick jag en blick som bara någon som precis knuffat mer en pensionär på backen förtjänar!! Jävla cp kärring! 

Ajaaa, nog med ilska. Nu är jag hemma och lyssnar på Blue Foundation, det är bra. Och jag känner att jag vill se på The Pianist nån dag snart. Så jag har sagt det till Jossan, för hon är trevlig att se på film med :D Och såhar jag köpt mer hårspray idag... Det behövs. Och just nur jag glad. Jag har fått skriva av mig lite, det är bra. Och nu väntar jag på trevligare saker att hända :D Jag tror inte jag sagt något till nån. Och det gör det mer spännande...
Jag ska inte säga nått förs än jag fått reda på saker :D :D :D

Jag vill handla kläder :) EN MASSA KLÄDER. Så nu ska jag bara leta efter skygga plagg och planera :D

Ajaaa. Men bilder kommer sen nån gång. Jag ska sova. Fast det känns som ingen läser det här längre, men ja-.-

Hejs<3 P.S Jag är stolt för att Jennie klappade 2 hästar :D   D.S

Kommentarer
Postat av: Jossan

Mihihi ^^ Kanske i helgen nångång om de funkar? :)

2009-09-10 @ 21:14:14
Postat av: Jennie

Slå ner dem i dina drömmer!



JAG KLAPPADE TVÅ HÄSTAR :D I DID IT!

2009-09-12 @ 02:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0