..........




Oh. ännu ett helt meningslöst inlägg... Oh va bra jag är. Ne men jag tänkte bara skriva lite om vad jag har tänkte på för konstiga saker idag.. Typ vad jag skulle göra om jag kkunde göra precis vad som  helst.  Jag skulle typ göra så att man levde mycket enklare, typ utan bilar och shit. eller så var dom typ jätte miljö vänliga. och så skulle det självklart finnas typ bra medeciner och sånt..
     Men då skulle jag bo i en liten stuga med ett stall. ha hästar och getter och sånt. det skulle va jätte trevligt ju :P  och det skulle inte finnas några fästingar.. så jag skulle inte behöva vara rädd för att gå omkring i högt gräs och grejer.. det skulle ju va fint :D  Jag skulle ha 2 eller kanske 4 hästar :D  och typ kunna flyga :P oh. va kul kunna flyga vart som helst.  Men så skulle jag ha en stor typ van eller nått.. det är väll en bil(?) ajaa.. men sen så skulle jag ta med alla mina vänner och åka på en road trip :D oh va kul..  men inte åka i för varma länder bara.. och så skulle man få plats att sova ordentligt i bilen också. fast vi va många. eller så kanske vi hade två bilar..

ajaa nog med önske tänkande..


hejs med er :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

du vet att jag vill samma...

kanske inte så många hästar dock

giraffer..

2009-09-27 @ 00:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0