HAHAHA FAN VA PINSAM JAG ÄR :D




Okej. Idag har jag skämt ut både mig och Hanna ett antal gånger. Men det är lite små trevligt ändå. Alla ser på oss som det tröga människorna på skolan XD  Okej, så här vare. Alla som faktiskt varit inne på bregska vet hur dom där stolpparna med speglar och skåpen står.. Vid mitt skåp är stolpen precis vid skåpen men vid nästa skåp rad står den lite för vagen så att man kan gå på båda sidorna av den. Så stoog jag och Hanna där (inte vid våra skåp alltså, utan vid det andra skåps raden.) Och så säger jag någonting till Hanna som man inte ska nämna här och pekar mot ett visst skåp. Medans jag gör detta backar jag långsamnt mot toaletterna. Och rätt som det var backar jag in i stolpen med spegeln och blir livrädd!! Hanna börjar as garva och jag typ hoppa till som fan, för att jag blev så rädd. Och så visade hon hur jag gjorde, och då kunde ju inte jag heller vara tyst. Så vi båda stor där och as garvar när en kille som stog en skåps rad längre bort bara stirrar på oss och frågar vad vi häll på med X)
So det blev bara ännu mer pinsamt när vi bara fortsatte att skratta och han typ gick iväg.

Och en annan gång så skulle Hanna dra upp sina strumpbyxor. Så hon bad mig att säga till om nån kom så hon kunde sluta i tid, så ingen såg. Så vi står där mitt i korridoren och jag tänker på annat så ser jag några komma.
Jag fick självklart lite panik och viste inte va vi skule säga. Så jag bara drämmer till Hanna på arslet i ren panik och nästan skriker: OH, KUST! Och jag hade ju inte riktig hunnit tänka på vad det var jag sa heller, så hon står där och skratta och säger : Vad då, kust?! HAHAHAHAH Och så började jag självklart också att skratta skit mycket..

Och btw så hatar jag vår engelska lärare! Hon vägrar fan att kompromissa och hitta en lösning till våra problem.
Allt hon säger är typ: Men ni kanske inte känner att ni är så engaskerade (stavning?) när det gäller engelskan. Och typ: Men det är ju ingen hem undervisning som ni ska ha så ni kan ju inte göra allt hemma heller..
Men ändå får vi det som vi inte hinner göra på lektionen, det dom andra gör på fredagar och glosor med oss hem att göra.
Och när jag frågade om jag kunde få ett schema, eller vad jag ska kalla det,  på alla uppgifter som vi behöver göra så sa hon bara: Ne, det kan bli lite svårt. Och du ska ju inte behöva göra mer än nån annan för jag vet inte riktigt vad som ska göras i alla kapitel.
Och jag sa till henne att jag inte hade nått emot att göra mer än dom andra, bara jag viste på ett ungefär vad det är vi ska göra. Och hon: Men det kan bli lite svår att fixa..

VA FAN DET ÄR VÄLL HON SOM ÄR LÄRRARE OCH DÅ SKA HON VÄLL GÖRA SÅ ATT JG KAN KLARA AV ENGELSKA OCH FÅ ETT BETYG I DET!!! HOR KÄRRING (URSÄKTA SPRÅKET HÄR) SJÄLVKLART HADE DET INTE GJORT NÅTT OM DET BARA HADE VARIT JAG SOM SKULLE HA FÅTT GÖRA MER! MEN NÄR DET VAR SÅ ATT DET SOM JAG VILLE SKULLE KRÄVA ATT HON GJORDE MER, NE DÅ GÅR DET FAAAN INTE!!! HELVETE KAN HON DRA ÅT TYCKER JAG!!!



Okej, nu har jag sakt det. Det känns lite bättre, men jag vill ändå bara skrika på hennne eller nått.


Och nu orkar jag inte skriva mer.. Jo jjag kan nämna att jag typ sjöng och dansade med hanna i korridoren utan att märka att folk gick bakom oss XD

Ajaa, Hejs med er idioter <3


Kommentarer
Postat av: cecilie

hej idiot :P ^^ jag asg när jag läste det där med skåpen och det där andra med strumpbyxorna XD



Men på engelskan så är det ju läraren som gör fel... kan du inte prata med någon annan lärare? typ klassföreståndare eller din mentor

2009-09-28 @ 20:16:41
URL: http://xstar.blogg.se/
Postat av: Jossan

hahahhahah xD Lilla Sanni då ^^ xD

2009-09-28 @ 22:36:32
Postat av: Hanna

HAHAHAHAASG X'D



vaddå har ni Christina Westling eller? X'D

2009-09-28 @ 23:09:47
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Jennie

HAHAHAHAH that was funny

fan ta christna.. har för mig att du faktiskt hade henne...

2009-09-29 @ 01:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0