Håhåhååå



Okej. Jag har ont i magen igen. Jäkla pannkaka! Jag åt en och sen så var det kört.
Och vi har höns ägg täckta med bajs i vårt kylskåp. Dom luktar illa, ska jag bara säga.

Oh. Jag vill tänka på massor knäppa saker men min hjärna vill inte idag :(

Och så vill jag bara säga att det är trevligt att lyssna på We are the scientists och smtidigt låssas lyssna på vad Senja säger.. Det är super :D

Och jag kom fram till att jag nästan bara ska köpa en massa varma långärmade tröjor och koftor på lördag..
Om jag har pengar till skor och leggins så får det bli det med :P

Oh min hjärna gör mig frustrerad, den har slutat jobba som vanligt. Seriöst så vill jag bara att nån ska slå till mig i huvet, tillräkligt hårt för att allt ska bli som vanligt.

Och gympa är rena rama förnedringen..

HEJS MED ER, NI SOM HAR HJÄRNOR...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0