men..




Bla bla bla..  Men giraffer kan man ju inte rida på. Döm är ju jättehöga ju.

Ajaa strunta i det där typ. Ehm, nästa helg ska jag till norrköping och handla kläder :D Trevligt.. Jag ska bara ha den där tröjan med räven alltså.... Typ jag måste hitta den :>  Den är fin :D

Ehm. Och så drömde jag i natt att jag var en av bandmedlemarna i nått jätte känt band.. Eller så fick jag bara vara med på scen av nån konstig anledning, och typ på varje spelning dom hade... HAHAHAHA det va lite mystiskt.  Och typ vid en spelning så va hela publiken bara en massa pensionärer som stog helt stilla.. Det såg lite creepy ut. Men nog om det..



Hej med er bajs ungar :D


Kommentarer
Postat av: Jennie

bara penisonärer

that would be great in a horror movie or something XD

2009-09-27 @ 20:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0