Party all night long...



Ehm.. Det har var party typ hela helgen, så jag är trött idag. I fredags så red jag med den nya hästen Sally på trängbanan. Och det var jätte trevligt. Speciellt när Jessica lura migoch sa att Sally var jätte bra på trappan. Och att jag bara körde på i full fart, fast hon egentligen aldrig hade hoppat upp för en trappa :D Det va trevligt.

Och samma kväll så skulle Jennie avskeds "fest" vara. Så jag cyklade hem och duschade, åkte till Jennie. Och Shit vad det blåste den kvällen. Men det var trevligt. Och jag är vän med Anna igen. Det är awesome...

Och igår eller lördag då, så var jag hos Matilda och träffade hennes kompis Malin. Och hon var trevlig. Och så tog vi oss hem till Biku och vi bakade lila kakor med jordgubbs saft. Och så gick Matilda och Malin. Efter det så satt vi ute i Bikus hammock (?) och pratade en massa trevliga saker. Bland annat så lät jag som en liten unge när jag ropade efter 3 ungdommar som gick på vägen. Det va fint de.

Ehm Hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0