:S

Och nu har jag fått elda kanten på glas så att det blir lent och fint.  Och det va skit lästigt..
Man har typ en spak att styra med hur snabbt eller långsamt det ska gå..
Och jag hade problem med den redsan innan. Och sen när jag nästan vant mig vid det så kommer det in en grupp ungsommar som ska få en rundtur på glas bruket.. Och så säger rundturs guiden.. Åh, nu kan ni få se hur man snällter ner den vassa kanten på glasen efter att kanten har slippats ner... (!!!) Och jag fick panik.
Jag fick nästan hand svett och mitt hjärta typ slog dubbel slag eller nått. Och så inser jagg att det är en media klass av nått slag eftersom alla går omkring med system kameror och pratar om hur kolla bilder de kan få till sina uppgifter i skolan.. Fast dom va typ utlänska och pratade engelska.. oCH HELT PLÖTSLIGT NÄR JAG GÖLM TBORT VAD JAG HÖLL PÅ MED OCH (oj) medans jag tänkte... Så hände det läskigaste på hela dagen idag, det var en kille som skulle ta kort in i lågan typ. och jag hade glömt bort att jag var tvungen att köra ganska fort med maskinen, så att glasen inte skulle spricka. Och så när han står där med kameran vid lågan så PANG! Smäller ett glas.. Och sen PANG, PANG, PANG!! Fler glas sprängs... Och killen blev skit rädd. Och jag blev skit rädd.. Och så hör jag nån säga.. HAHAHAHHA! JAG FICK MED HAN REAKTION PÅ FILM!  HAHAHA Och jag höll på att dö!! det var så pinsamt.. NÅN HADE JU FILMAT ALLT!!!! Naee, nu ska jag gömma mig i det lilla trygga rummet där jag brukar vara och slipa karaffer med ormbunkar. Och så får jag hoppas på att jag inte stöter på dom där människorna igen.. Men jag slutar om typ 35 minuter, så jag kanske har tur eller inte....

Hejs.

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHAHAH flåt men jag skrattade... måste ha vart skitläskigt, men you know, accidents happen...

synd att du kanske hamnar på nån film nu dock om du inte vill

kram

2009-09-18 @ 13:50:42
Postat av: cissi

de va ju faktiskt hans reaktion som dom fick på film. Jag tror att jag hade skrattat ihjäl mig av ren narvositet.

2009-09-18 @ 21:52:45
URL: http://xstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0